dodano około rok temu
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Katowice Polska
7000-7400 PLN / m-c
Wyświetleń: 1164Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
niemiecki
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Wyprzedaże, bestsellery, promocje, rabaty... poznaj tajniki jednej z największych platform e-commerce na świecie i dołącz do naszego zgranego katowickiego zespołu na stanowisku:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Lokalizacja pracy: Katowice, ul. Chorzowska 146 D
Zadania:
- obsługa niemieckojęzycznego klienta biznesowego w zakresie rozwiązywania problemów związanych z umieszczeniem jego produktów na znanej platformie zakupowej tj. problemy z rejestracją konta, logowaniem, formami płatności, dostawami, magazynowaniem itp.
- kontakt głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej, ale nie zabraknie również rozmów telefonicznych i czatów,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Co gwarantujemy:
- możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna; wynagrodzenie: 7000 zł brutto/miesiąc + Premia 400 zł brutto
- benefity, w tym prywatną opiekę medyczną w Medicover, dofinansowanie do karty sportowej, bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych,
- elastyczne godziny pracy, dzięki czemu można łączyć pracę z innymi aktywnościami,
- pracę w nowoczesnym, dobrze skomunikowanym biurze Tiramisu, zlokalizowanym naprzeciwko Silesia City Center. Znajdujemy się na wysokim piętrze, dzięki czemu mamy piękny widok m.in. na Park Śląski, Legendię i Stadion Śląski
- świetną atmosferę pracy zespołowej,
- ciekawą pracę, w której nie sposób się nudzić,
- pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place to Work, otrzymanym już 3 rok z rzędu na podstawie pozytywnych opinii pracowników,
- kontakt z wyuczonym językiem,
- realną możliwość awansu poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej,
- możliwość wzięcia udziału w wewnętrznych szkoleniach z zakresu np. umiejętności miękkich.
Co będzie potrzebne, aby z nami pracować:
- doskonała znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętność obsługi komputera na wysokim poziomie,
- umiejętności komunikacyjne: empatia, asertywność, umiejętność aktywnego słuchania, zaangażowanie w rozwiązanie sprawy klienta, swoboda wypowiedzi.
Nie czekaj, aplikuj już dziś!
! Jesteśmy wdzięczni za Twoją aplikację, niemniej informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
! Rekrutację prowadzimy w pełni zdalnie.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Lokalizacja pracy: Katowice, ul. Chorzowska 146 D
Zadania:
- obsługa niemieckojęzycznego klienta biznesowego w zakresie rozwiązywania problemów związanych z umieszczeniem jego produktów na znanej platformie zakupowej tj. problemy z rejestracją konta, logowaniem, formami płatności, dostawami, magazynowaniem itp.
- kontakt głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej, ale nie zabraknie również rozmów telefonicznych i czatów,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Co gwarantujemy:
- możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna; wynagrodzenie: 7000 zł brutto/miesiąc + Premia 400 zł brutto
- benefity, w tym prywatną opiekę medyczną w Medicover, dofinansowanie do karty sportowej, bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych,
- elastyczne godziny pracy, dzięki czemu można łączyć pracę z innymi aktywnościami,
- pracę w nowoczesnym, dobrze skomunikowanym biurze Tiramisu, zlokalizowanym naprzeciwko Silesia City Center. Znajdujemy się na wysokim piętrze, dzięki czemu mamy piękny widok m.in. na Park Śląski, Legendię i Stadion Śląski
- świetną atmosferę pracy zespołowej,
- ciekawą pracę, w której nie sposób się nudzić,
- pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place to Work, otrzymanym już 3 rok z rzędu na podstawie pozytywnych opinii pracowników,
- kontakt z wyuczonym językiem,
- realną możliwość awansu poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej,
- możliwość wzięcia udziału w wewnętrznych szkoleniach z zakresu np. umiejętności miękkich.
Co będzie potrzebne, aby z nami pracować:
- doskonała znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętność obsługi komputera na wysokim poziomie,
- umiejętności komunikacyjne: empatia, asertywność, umiejętność aktywnego słuchania, zaangażowanie w rozwiązanie sprawy klienta, swoboda wypowiedzi.
Nie czekaj, aplikuj już dziś!
! Jesteśmy wdzięczni za Twoją aplikację, niemniej informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
! Rekrutację prowadzimy w pełni zdalnie.
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).