Marketing Specialist
Przez ostatnie 10 lat nasz marketing był oparty wyłącznie o sieć poleceń, stronę internetową (którą aktualizowaliśmy raz na kilka lat) i Google Ads. W tym czasie zmieniał się profil naszych usług - zawężała się specjalizacja. Dziś jesteśmy najlepszym wyborem dla firm chcących wdrożyć system cyfryzujący sprzedaż - na styku b2b i b2c - dysponujących dużym lub skomplikowanym katalogiem produktowym. Najczęściej dotyczy to branż technicznych, takich jak elektrotechniczna, technika grzewcza, ICT, elektronika przemysłowa itp.Pod kątem skali - są to liderzy branży małych i średnich przedsiębiorstw.
Wraz z zawężeniem usług, zwiększaniem Zespołu - rozwijała się nasza specjalizacja. Dzisiaj poza usługami wdrożeniowymi jesteśmy doradcą, partnerem technologicznym dla firm, z którymi współpracujemy. Jesteśmy obecnie w procesie rebrandingu, który podsumuje ten okres. Więcej informacji na temat rebrandingu dostarczymy w późniejszym etapie rekrutacji.
I tu pojawia się potrzeba rozszerzenia, a w zasadzie stworzenia przemyślanych działań marketingowych. Znamy naszego Klienta docelowego, znamy jego problemy, wyzwania i potrzeby. Poszukujemy w związku z tym osoby na stanowisko Marketing Specjalisty.
Zakres zadań:
- Wsparcie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy, mającej na celu pozyskiwanie leadów.
- Samodzielne (a długie teksty z pomocą copywritera) realizowanie działań z zakresu tworzenia content marketingu i PR, m.in.:
- tworzenie contentu na bloga firmowego, treści do prezentacji sprzedażowych, treści na stronę (case study, strony usług, raporty, zestawienia)
- kreowanie contentu do Social Mediów (ze szczególnym uwzględnieniem promowania bloga, artykułów tematycznych oraz konta na Linkedin).
- opracowywanie treści materiałów promocyjnych/produktowych na potrzeby sprzedaży oraz promocji.
- Budowanie zasięgu stworzonych treści poprzez kampanie, mailing, marketing automation, pracę z CRMem, rozbudowę lejka sprzedażowego itp.
- Udział w planowaniu i koordynacji budżetu działań marketingowych (ew. współpraca z agencjami, kampanie - głownie Ads i w Social Mediach).
- Współpraca z Zarządem, grafikiem, działem sprzedaży, agencjami zewnętrznymi.
- Wsparcie działu HR w aktywnościach z zakresu Employer Branding/ Employee Advocacy.
- Optymalizacja treści publikacji pod kątem dobrych praktyk SEO
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w dziale marketingu dla branży B2B (2+ lat), najlepiej w firmie usługowej lub IT (nie jest to wymóg obowiązkowy). Idealnie, jeżeli byłaby to firma z branży e-commerce / systemów b2b.
- Doświadczenie w e-marketingu oraz znajomość narzędzi typu CRM. Planujemy wdrożenie CRM. Nie oczekujemy, że wdrażałaś/eś CRMa, ale super, jeżeli znasz co najmniej 2 CRMy i wiesz co się w nich sprawdza.
- Podstawowa obsługa narzędzi Google (Analytics, GAds, GSC). Podstawowa nie znaczy uruchomienie, tylko poruszanie się w nich, bez konieczności tworzenia magii.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu/ zarządzaniu projektami.
- Praktyczne rozumienie mechanizmów działania SEO i optymalizacji treści, korzystanie z narzędzi wspierających tworzenie wysoko pozycjonujących się artykułów
- Doświadczenie w korzystaniu narzędzi typu marketing automation będzie plusem
Oferujemy:
- Wynagrodzenie 6 000 - 12 000 zł netto - umowa b2b, w zależności od doświadczenia i kompetencji.
- Bardzo duży wpływ na całość działań marketingowych i wizerunkowych firmy.
- Pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym (biuro w centrum Katowic).
- Udział w spotkaniach podnoszących kompetencje - tzw. Mastermind, czyli cykliczne spotkania merytoryczne z Markting Managerami z kilku innych, ciekawych firm.
- Wsparcie doświadczonego Marketing Managera we wdrażaniu planowanych działań.
- Cykliczne spotkania after work oraz zagraniczne wyjazdy integracyjne lub workation
OBOWIĄZUJE APLIKACJA TYLKO ZA POMOCĄ LINKA: https://form.asana.com/?k=YkhWqOyCxL4hNmlK7Bc6yA&d=5151278680182