Kadrowa
Miejsce pracy: Mysłakowice (obok Jeleniej Góry)
praca na pół etatu
Obowiązki:
• naliczanie płac dla zleceniobiorców oraz pracowników zatrudnionych w Polsce i za granicą
• ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasu pracy
• sporządzanie dokumentacji kadrowej
• współpraca z biurem rachunkowym
• pełne wsparcie administracyjne i organizacyjne dla zatrudnionych pracowników
Wymagania:
• min 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• wiedza i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu dokumentacji kadrowej
• doświadczenie w rozliczaniu pracowników oddelegowanych – warunek konieczny
• znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• praca w przyjaznym zespole
• proces wdrożeniowy w wykonywane obowiązki
• dofinansowanie dojazdów do biura
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z
2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest Regess Sp. z o.o. z siedzibą Mysłakowice 58-533,
Łokietka 30. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania
i usunięcia. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej: Regess
Przesłanie aplikacji na powyższe ogłoszenie jest równoznaczne z zapoznaniem się
z klauzulą i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych