Specjalista ds. komunikacji i marketingu
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Muzeum Narodowego w Gdańsku;
- pisanie, redagowanie tekstów na potrzeby Muzeum;
- współprowadzenie stron internetowych i social mediów instytucji;
- przygotowywanie pism i dokumentów dotyczących pracy działu;
- współpraca z mediami, w tym mediami zagranicznymi oraz tworzenie informacji prasowych;
- praca nad rozwojem publiczności muzeum w ramach prowadzonych przez instytucję projektów;
- prowadzenie działań marketingowych na rzecz instytucji i współpraca z jej partnerami;
- prowadzenie działań związanych z tzw. visual merchandisingiem instytucji;
- aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań oraz wykorzystania pozyskanych środków finansowych;
- zastępowanie pracowniczek/pracowników działu w czasie ich nieobecności;
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i dyrekcji w zakresie pracy działu i realizacji projektów;
- wykształcenie wyższe, preferowane studia o profilu humanistycznym;
- umiejętność sprawnego pisania tekstów specjalistycznych, reklamowych, notatek prasowych;
- znajomość pakietu graficznego Adobe Indesign i Photoshop
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- mile widziana wiedza merytoryczna w zakresie historii sztuki i kultury współczesnej;
- umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku;
- obsługa komputera (MS Office, Internet);
- kreatywność, umiejętność tworzenia ciekawych treści na potrzeby social mediów instytucji;
- umiejętność obsługi i redagowania stron internetowych w środowisku CMS
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- elastyczność w podejściu do zadań;
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w instytucji kultury i sztuki,
- współpracę z ambitnym zespołem profesjonalistek/profesjonalistów w instytucji muzealnej
- dodatek stażowy,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport),
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie i opieki medycznej
· CV,
· kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
· kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
· Zgoda na przetwarzanie danych i klauzula informacyjna, która jest załącznikiem do aplikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1
80-822 Gdańsk
z dopiskiem: „Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i marketingu”
w terminie do dnia 11 listopada 2024 r. Decyduje data wpływu oferty do Muzeum. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres [email protected] .
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Postępowanie kwalifikacyjne może być unieważnione przez Dyrektora Muzeum Narodowego w Gdańsku na każdym etapie bez podania przyczyny.
Informujemy, że złożonych w trakcie rekrutacji dokumentów nie zwracamy, a po upływie 30 dni od jej zakończenia ulegają one protokolarnemu zniszczeniu.