Wróć do wynkiów
dodano ponad 2 lata temu

SPECJALISTA CALL CENTER

Gdańsk Polska
Wyświetleń: 1793Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Celem stanowiska jest:
  • Szybka i rzetelna informacja dla klienta
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • Administracyjna obsługa Call Center i realizacja zadań z tym związanych
Zadania na stanowisku:
  • Bieżąca obsługa kontaktów z klientami w zakresie połączeń telefonicznych oraz zapytań internetowych
  • Wprowadzanie do systemu CRM terminów wizyt serwisowych, zapytań o oferty samochodów i ubezpieczeń lub innych produktów i usług
  • Analiza poprawności wprowadzonych danych
  • Umawianie klientów na wizyty
Od kandydatów oczekujemy:
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych - otwartość na kontakt z klientem
  • Samodyscypliny i sprawnej organizacji pracy
  • Chęci rozwoju swojego potencjału
  • Odporności na stres
Jakie benefity oferujemy:
  • stabilną pracę z umową na pełny etat w systemie prowizyjnym
  • dofinansowujemy karty Multisport
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu
  • interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłami
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Serwis Haller sp. z o.o.


,
606601906
Osoba Kontaktowa
Zofia Hordyńska
strona www:
www.serwishaller.pl

Zobacz podobne