dodano ponad 2 lata temu
SPECJALISTA CALL CENTER
Gdańsk Polska
Wyświetleń: 1793Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Celem stanowiska jest:
- Szybka i rzetelna informacja dla klienta
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Administracyjna obsługa Call Center i realizacja zadań z tym związanych
- Bieżąca obsługa kontaktów z klientami w zakresie połączeń telefonicznych oraz zapytań internetowych
- Wprowadzanie do systemu CRM terminów wizyt serwisowych, zapytań o oferty samochodów i ubezpieczeń lub innych produktów i usług
- Analiza poprawności wprowadzonych danych
- Umawianie klientów na wizyty
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych - otwartość na kontakt z klientem
- Samodyscypliny i sprawnej organizacji pracy
- Chęci rozwoju swojego potencjału
- Odporności na stres
- stabilną pracę z umową na pełny etat w systemie prowizyjnym
- dofinansowujemy karty Multisport
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu
- interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłami
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).