Asystent ds. Social Media i Edukacji Finansowej
Rozwijamy markę ekspercką w naszej firmie, kanały edukacyjne i materiały edukacyjne, dlatego poszukujemy do pracy studenta/studentkę, na stanowisko
Asystent ds. Social Media i Edukacji Finansowej
(Lokalizacja: Gdańsk, Praca hybrydowa)
Na tym stanowisku będziesz współpracować bezpośrednio z Michałem Trędowskim (michaltredowski.pl), właścicielem Trend Wealth Management, Starszym Partnerem Phinance S.A. w zakresie marki osobistej oraz tworzenia treści edukacyjnych.
Michał jest ekspertem od finansów i Wealth Management, edukatorem oraz twórcą szkoleń.
Możliwe awanse: na samodzielnego Managera ds. SM, a później na Dyrektora Marketingu
Obszary i cele:
· Zwiększenie i usystematyzowanie obecności firmy w social mediach (głównie Instagram i TikTok oraz LinkedIn), przez treści do newslettera, aż do (w przyszłości) tworzenia podcastu firmowego i treści edukacyjnych.
· Sukcesywne przejmowanie odpowiedzialności za tworzenie treści – począwszy od researchu tematów, tworzenie konspektu do wpisu/nagrania, nagrywanie i montaż, a w przyszłości analitykę i decyzje strategiczne
· Określanie potrzeb grupy docelowej, na jakie treści najbardziej reagują. Badanie trendów i tworzenie treści wpisujących się w potrzeby i trendy. Nie tylko w social mediach, ale też do materiałów szkoleniowych.
· Sukcesywne wpływ na zwiększenie ilości zapytań od klientów i leadów, dzięki publikowanym treściom (czyli przekuwanie działań na efekt biznesowy).
Jak wygląda codzienna praca:
· Opracowywanie tematów do grupy docelowej, które w przyszłości staną się: rolką, newsletterem, albo wpisem na social mediach (Insta, LinkedIn)
· W obrębie tych tematów – tworzenie konspektu/szkieletu artykułu, mailingu lub skryptu do nagrania rolek
· Pełna treść tych materiałów, będzie najpierw opracowywana z Michałem, a po wdrożeniu – tworzenie tych materiałów może być samodzielne.
· Recykling treści pomiędzy wspomnianymi kanałami – stworzenie kalendarza publikacji
· Nagrywanie rolek i późniejszy ich montaż
· Orientacja bieżąca wśród trendów jakie obecnie są najpopularniejsze – wizualna forma rolek i/lub grafik do wpisów na social mediach.
· Przygotowanie newslettera (wg. opracowanej wcześniej treści) i wysyłka do odbiorców
· Generowanie pomysłów na nowe treści edukacyjne z zakresu finansów (w oparciu o wiedzę o grupie docelowej – research)
· Okazjonalne wyjazdy na konferencje (jako uczestnik), rozmowy ze szkoleniowcami i ekspertami ze świata finansów
· Pracujemy hybrydowo.
Na tym stanowisku w biurze potrzebujesz być do: nagrań, burzy mózgów, pojedynczych zadań operacyjnych.
Resztę czasu możesz pracować z domu.
Przykłady materiałów, które rok temu zebrały dobre zasięgi (dzięki dobremu researchowi i przygotowaniu treści):
Rolki:
· https://www.instagram.com/reel/C3DTnrDo47Z/?igsh=MWczbTc5ZTR5ZmNpbg==
· https://www.instagram.com/reel/C0CMolMojb6/?igsh=ZmljaXhhZ3Y1Mm5k
Wpisy:
· https://www.instagram.com/p/C4qPgzkIWXT/?img_index=1&igsh=dGNoNWt6MDNud3Rq
· https://www.instagram.com/p/DDbeqgrIEg6/?igsh=MXU5ajQ1ejY3NGdqaA==
Wejdź na kanał Michała Trędowskiego na Instagramie (@michaltre) i zobacz jakie treści tworzymy.
Ten kierunek jest rozwijany dalej, dlatego rekrutujemy na to stanowisko
Sprawdź też „medialność” naszej firmy:
· Wystąpienie w „Przygodach Przedsiębiorców” (wpisz w YouTube: Sposób na Finansową Niezależność? Fakty i Mity! | Michał Trędowski | Przygody Przedsiębiorców) – Sposób na finansową niezależność
· Wystąpienie w „Podcast Charyzmatyczny” (wpisz w YouTube: Jak ogarnąć finanse w związku? Dlaczego ludziom brakuje pieniędzy? | Michał Trędowski) – Jak ogarnąć finanse w związku?
· Instagram Michała Trędowskiego @Michaltre https://www.instagram.com/michaltre/?hl=en
· Strona firmy: https://www.michaltredowski.pl
Jakich umiejętności potrzebujesz są na start:
· Umiejętność nagrywania i montowania rolek
· Umiejętność śledzenia trendów na social mediach (głównie Instagram) i zastosowania ich w tworzonych materiałach.
· Umiejętność researchu tematów pod grupę docelową, oraz tworzenia konspektu/szkieletu artykułu lub skryptu pod nagranie.
· Kreatywność, nieszablonowe myślenie.
· Zainteresowanie tematyką finansową, pomnażaniem pieniędzy.
· Wewnętrzny „drive” do rozwoju i szukania sposobów przełożenia wiedzy na efekt.
· Umiejętność pracy w trybie zadaniowym i elastycznego zarządzania czasem
A później – będziesz mieć możliwość aby rozwinąć:
· Umiejętności copywriterskie
· Umiejętności w nagrywaniu, montowaniu i publikowaniu podcastów
· Umiejętność tworzenia materiałów szkoleniowych
· Umiejętności analityki social mediów (ruchu pod kątem decyzji marketingowych)
Co zyskujesz:
· Bardzo szybki wzrost umiejętności zawodowych
· Pracę hybrydową (Trójmiasto)
- dostęp do obszernej wiedzy ze świata finansów, zarządzania majątkiem.
· Możliwość awansu zależną od wyników (przełożenia efektów na leady, oraz optymalizacji czasu)
· Na początek ścisła współpraca z Michałem Trędowskim, później rosnąca samodzielność.
- poznanie od kuchni pracy managera w branży finansowej (zarządzanie, operacje, rozwój firmy)
· Ekspozycję na szkoleniowców i ekspertów ze świata finansów (na konferencjach i nie tylko)
· Dostęp do biblioteki kursów (finanse, marketing), które potrafią kosztować po kilka tysięcy na jeden dostęp.
· Dajemy szansę studentom na ekspresowe wejście do świata biznesu.
Uważasz że jesteś dobrym kandydatem/dobrą kandydatką?
Prześlij swoje CV: [email protected]
Porozmawiajmy!
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji:
1. Przesyłasz Twoje aktualne CV
Zadbaj aby znalazły się tam informacje korelujące z oczekiwaniami na te stanowisko. Być może wpiszesz tutaj Twoje umiejętności, których wcześniej nie wpisywałeś/aś do CV.
(przykłady Twoich kreacji na social media – rolki, wpisy, grafiki, albo przykłady treści do mailingów i artykułów)
2. Wstępny screening przez telefon
Porozmawiasz z Asystentką na telefonie (max 15 minut), żeby omówić najważniejsze tematy organizacyjne tej rekrutacji.
3. Zadanie rekrutacyjne
Dostaniesz zadanie, które ma zweryfikować Twoje umiejętności. Do omówienia później.
Ważne: Twoje pomysły czy metody pokazane w zadaniu rekrutacyjnym nie mogą być wykorzystane bez Twojej zgody przez żadną firmę. Przez nas też
4. Spotkanie w biurze z Partnerem Zarządzającym (osobiste)
To jest czas na rozwinięcie skrzydeł w rozmowie i porozmawianie o współpracy, o Twoim podejściu oraz o Twoich umiejętnościach.
Omówicie też zadanie - żeby poznać Twoją wszechstronność.
Po tym spotkaniu albo od razu będziesz mieć decyzję, albo będzie „dogrywka” i potem decyzja.
Porozmawiajmy!
Prześlij Twoje CV – [email protected]