Wróć do wynkiów
oferta bezpłatna
dodano 15 dni temu

Asystent ds. Social Media i Edukacji Finansowej

Gdańsk +Hybrydowo
4000-6000  PLN / m-c
Wyświetleń: 65Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Umowa-zlecenie
Doświadczenie:
-

Rozwijamy markę ekspercką w naszej firmie, kanały edukacyjne i materiały edukacyjne, dlatego poszukujemy do pracy studenta/studentkę, na stanowisko

Asystent ds. Social Media i Edukacji Finansowej

(Lokalizacja: Gdańsk, Praca hybrydowa)

Na tym stanowisku będziesz współpracować bezpośrednio z Michałem Trędowskim (michaltredowski.pl), właścicielem Trend Wealth Management, Starszym Partnerem Phinance S.A. w zakresie marki osobistej oraz tworzenia treści edukacyjnych.

Michał jest ekspertem od finansów i Wealth Management, edukatorem oraz twórcą szkoleń.

Możliwe awanse: na samodzielnego Managera ds. SM, a później na Dyrektora Marketingu

Obszary i cele:

· Zwiększenie i usystematyzowanie obecności firmy w social mediach (głównie Instagram i TikTok oraz LinkedIn), przez treści do newslettera, aż do (w przyszłości) tworzenia podcastu firmowego i treści edukacyjnych.

· Sukcesywne przejmowanie odpowiedzialności za tworzenie treści – począwszy od researchu tematów, tworzenie konspektu do wpisu/nagrania, nagrywanie i montaż, a w przyszłości analitykę i decyzje strategiczne

· Określanie potrzeb grupy docelowej, na jakie treści najbardziej reagują. Badanie trendów i tworzenie treści wpisujących się w potrzeby i trendy. Nie tylko w social mediach, ale też do materiałów szkoleniowych.

· Sukcesywne wpływ na zwiększenie ilości zapytań od klientów i leadów, dzięki publikowanym treściom (czyli przekuwanie działań na efekt biznesowy).

 

Jak wygląda codzienna praca:

· Opracowywanie tematów do grupy docelowej, które w przyszłości staną się: rolką, newsletterem, albo wpisem na social mediach (Insta, LinkedIn)

· W obrębie tych tematów – tworzenie konspektu/szkieletu artykułu, mailingu lub skryptu do nagrania rolek

· Pełna treść tych materiałów, będzie najpierw opracowywana z Michałem, a po wdrożeniu – tworzenie tych materiałów może być samodzielne.

· Recykling treści pomiędzy wspomnianymi kanałami – stworzenie kalendarza publikacji

· Nagrywanie rolek i późniejszy ich montaż

· Orientacja bieżąca wśród trendów jakie obecnie są najpopularniejsze – wizualna forma rolek i/lub grafik do wpisów na social mediach.

· Przygotowanie newslettera (wg. opracowanej wcześniej treści) i wysyłka do odbiorców

· Generowanie pomysłów na nowe treści edukacyjne z zakresu finansów (w oparciu o wiedzę o grupie docelowej – research)

· Okazjonalne wyjazdy na konferencje (jako uczestnik), rozmowy ze szkoleniowcami i ekspertami ze świata finansów

· Pracujemy hybrydowo.

Na tym stanowisku w biurze potrzebujesz być do: nagrań, burzy mózgów, pojedynczych zadań operacyjnych.

Resztę czasu możesz pracować z domu.

Przykłady materiałów, które rok temu zebrały dobre zasięgi (dzięki dobremu researchowi i przygotowaniu treści):

Rolki:

· https://www.instagram.com/reel/C3DTnrDo47Z/?igsh=MWczbTc5ZTR5ZmNpbg== 

· https://www.instagram.com/reel/C0CMolMojb6/?igsh=ZmljaXhhZ3Y1Mm5k 

Wpisy:

· https://www.instagram.com/p/C4qPgzkIWXT/?img_index=1&igsh=dGNoNWt6MDNud3Rq

· https://www.instagram.com/p/DDbeqgrIEg6/?igsh=MXU5ajQ1ejY3NGdqaA==

Wejdź na kanał Michała Trędowskiego na Instagramie (@michaltre) i zobacz jakie treści tworzymy.

Ten kierunek jest rozwijany dalej, dlatego rekrutujemy na to stanowisko

Sprawdź też „medialność” naszej firmy:

· Wystąpienie w „Przygodach Przedsiębiorców” (wpisz w YouTube: Sposób na Finansową Niezależność? Fakty i Mity! | Michał Trędowski | Przygody Przedsiębiorców) – Sposób na finansową niezależność

· Wystąpienie w „Podcast Charyzmatyczny” (wpisz w YouTube: Jak ogarnąć finanse w związku? Dlaczego ludziom brakuje pieniędzy? | Michał Trędowski) – Jak ogarnąć finanse w związku?

· Instagram Michała Trędowskiego @Michaltre https://www.instagram.com/michaltre/?hl=en

· Strona firmy: https://www.michaltredowski.pl 

 

 Jakich umiejętności potrzebujesz są na start:

· Umiejętność nagrywania i montowania rolek

· Umiejętność śledzenia trendów na social mediach (głównie Instagram) i zastosowania ich w tworzonych materiałach.

· Umiejętność researchu tematów pod grupę docelową, oraz tworzenia konspektu/szkieletu artykułu lub skryptu pod nagranie.

· Kreatywność, nieszablonowe myślenie.

· Zainteresowanie tematyką finansową, pomnażaniem pieniędzy.

· Wewnętrzny „drive” do rozwoju i szukania sposobów przełożenia wiedzy na efekt.

· Umiejętność pracy w trybie zadaniowym i elastycznego zarządzania czasem

 

A później – będziesz mieć możliwość aby rozwinąć:

· Umiejętności copywriterskie

· Umiejętności w nagrywaniu, montowaniu i publikowaniu podcastów

· Umiejętność tworzenia materiałów szkoleniowych

· Umiejętności analityki social mediów (ruchu pod kątem decyzji marketingowych)

Co zyskujesz:

· Bardzo szybki wzrost umiejętności zawodowych

· Pracę hybrydową (Trójmiasto)

- dostęp do obszernej wiedzy ze świata finansów, zarządzania majątkiem.

· Możliwość awansu zależną od wyników (przełożenia efektów na leady, oraz optymalizacji czasu)

· Na początek ścisła współpraca z Michałem Trędowskim, później rosnąca samodzielność.

- poznanie od kuchni pracy managera w branży finansowej (zarządzanie, operacje, rozwój firmy)

· Ekspozycję na szkoleniowców i ekspertów ze świata finansów (na konferencjach i nie tylko)

· Dostęp do biblioteki kursów (finanse, marketing), które potrafią kosztować po kilka tysięcy na jeden dostęp.

· Dajemy szansę studentom na ekspresowe wejście do świata biznesu.

 

Uważasz że jesteś dobrym kandydatem/dobrą kandydatką?

Prześlij swoje CV: [email protected]

Porozmawiajmy!

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

1. Przesyłasz Twoje aktualne CV

Zadbaj aby znalazły się tam informacje korelujące z oczekiwaniami na te stanowisko. Być może wpiszesz tutaj Twoje umiejętności, których wcześniej nie wpisywałeś/aś do CV.

(przykłady Twoich kreacji na social media – rolki, wpisy, grafiki, albo przykłady treści do mailingów i artykułów)

2. Wstępny screening przez telefon

Porozmawiasz z Asystentką na telefonie (max 15 minut), żeby omówić najważniejsze tematy organizacyjne tej rekrutacji.

3. Zadanie rekrutacyjne 

Dostaniesz zadanie, które ma zweryfikować Twoje umiejętności. Do omówienia później.

Ważne: Twoje pomysły czy metody pokazane w zadaniu rekrutacyjnym nie mogą być wykorzystane bez Twojej zgody przez żadną firmę. Przez nas też

4. Spotkanie w biurze z Partnerem Zarządzającym (osobiste)

To jest czas na rozwinięcie skrzydeł w rozmowie i porozmawianie o współpracy, o Twoim podejściu oraz o Twoich umiejętnościach.

Omówicie też zadanie - żeby poznać Twoją wszechstronność.

Po tym spotkaniu albo od razu będziesz mieć decyzję, albo będzie „dogrywka” i potem decyzja.

 

Porozmawiajmy!

Prześlij Twoje CV – [email protected]

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

TREND WEALTH MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


,
Osoba Kontaktowa
Paulina Giziewicz