Specjalista ds. Rekrutacji w Call Center
Poszukujemy dynamicznej i zorientowanej na cele osoby na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji do naszego zespołu w Call Center. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za cały proces rekrutacji, od identyfikacji potrzeb kadrowych po zatrudnianie najlepszych kandydatów. Jeżeli masz doświadczenie w rekrutacji i chcesz pracować w zespole, który dba o rozwój talentów, ta oferta jest dla Ciebie!
Kim jesteśmy?
Contact Center One Best jest firmą prowadzoną przez małżeństwo – Karola i Karolinę Froń.
Już od ponad 12 lat współpracujemy z polskimi firmami – dostarczając im konkretnych i mierzalnych rezultatów w postaci wzrostu przychodów oraz poprawy wydajności operacyjnej.
⇒ Contact Center One Best wielokrotnie osiągało najwyższe wyniki na rynku w Polsce pod względem wolumenu sprzedaży i jakości obsługi klienta.
⇒ Przeprowadziliśmy ponad 9 000 000 rozmów sprzedażowych, co dało nam głębokie zrozumienie dynamiki rynku i potrzeb klientów.
Obowiązki:
Publikacja ogłoszeń, następnie selekcja aplikacji.
Umawianie spotkań rekrutacyjnych zdalnie oraz stacjonarnie do biura.
Zatrudnienie Zleceniobiorców oraz podpisywanie umów.
Rozliczenia Zleceniobiorców.
Przeprowadzanie akcji marketingowych celem przyciągnięcia kandydatów do pracy.
Prace zlecone przez Prezesa oddziału.
Zamawianie materiałów biurowych, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.
Dbanie o wizerunek firmy oraz przestrzeni biurowej.
Weryfikacja procesów wewnętrznych oraz ich zgodność z polityką firmy.
Kontrola nad dokumentacją biura.
Zarządzanie treścią i marketing internetowy: Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz profilach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Tworzenie postów w mediach społecznościowych, planowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie wyników działań marketingowych.
Przygotowywanie materiałów graficznych w Canvie (banery, posty, ulotki, wewnętrzne treści).
Wymagania:
Nastawienia na realizację zadań, planów.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży pokrewnej ,bądź Call Center / sprzedaż/ HR.
Samodzielność i szybkość w działaniu.
Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zarządzania czasem.
Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami.
Kreatywność oraz zdolność do tworzenia angażujących treści marketingowych.
Skrupulatność, dokładność oraz dbałość o szczegóły, szczególnie w kontekście pracy z dokumentacją prawną i kadrową.
Proaktywne podejście do obowiązków oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę chyba, że preferujesz umowę zlecenie
Miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
Pracę na samodzielnym stanowisku
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w interesujących projektach.
Nienormowany czas pracy w modelu hybrydowym (praca mieszana zdalna i stacjonarna w biurze w Częstochowie)
Niezbędne narzędzia do pracy
Miejsce pracy: Częstochowa, ul. Drogowców 2
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jesteśmy zespołem, który zaczyna dzień od pysznej kawy i ulubionej muzyki, co motywuje nas do działania. Dbamy o dobrą atmosferę, oferując trzy przerwy dziennie w strefie relaksu lub bibliotece znajdującej się w biurze.
Jeśli jesteś komunikatywny, lubisz pracować z ludźmi i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta, dołącz do naszego zespołu!
Aplikacja:
Wyślij swoje CV z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Contact Center One Best SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa, Polska. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.