Wróć do wynkiów
Contact Center One Best Sp. Z o.o
dodano około miesiąc temu

Specjalista ds. Rekrutacji w Call Center

Wyświetleń: 140Aplikacji: 2
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Poszukujemy dynamicznej i zorientowanej na cele osoby na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji do naszego zespołu w Call Center. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za cały proces rekrutacji, od identyfikacji potrzeb kadrowych po zatrudnianie najlepszych kandydatów. Jeżeli masz doświadczenie w rekrutacji i chcesz pracować w zespole, który dba o rozwój talentów, ta oferta jest dla Ciebie!

 Kim jesteśmy?

Contact Center One Best jest firmą prowadzoną przez małżeństwo – Karola i Karolinę Froń. 

 Już od ponad 12 lat współpracujemy z polskimi firmami – dostarczając im konkretnych i mierzalnych rezultatów w postaci wzrostu przychodów oraz poprawy wydajności operacyjnej.

⇒ Contact Center One Best wielokrotnie osiągało najwyższe wyniki na rynku w Polsce pod względem wolumenu sprzedaży i jakości obsługi klienta. 

⇒ Przeprowadziliśmy ponad 9 000 000 rozmów sprzedażowych, co dało nam głębokie zrozumienie dynamiki rynku i potrzeb klientów.

Obowiązki:

  • Publikacja ogłoszeń, następnie selekcja aplikacji.

  • Umawianie spotkań rekrutacyjnych zdalnie oraz stacjonarnie do biura.

  • Zatrudnienie Zleceniobiorców oraz podpisywanie umów.

  • Rozliczenia Zleceniobiorców.

  • Przeprowadzanie akcji marketingowych celem przyciągnięcia kandydatów do pracy. 

  • Prace zlecone przez Prezesa oddziału.

  • Zamawianie materiałów biurowych, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.

  • Dbanie o wizerunek firmy oraz przestrzeni biurowej.

  • Weryfikacja procesów wewnętrznych oraz ich zgodność z polityką firmy.

  • Kontrola nad dokumentacją biura.

  • Zarządzanie treścią i marketing internetowy: Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz profilach społecznościowych (Facebook, Instagram).

  • Tworzenie postów w mediach społecznościowych, planowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie wyników działań marketingowych.

  • Przygotowywanie materiałów graficznych w Canvie (banery, posty, ulotki, wewnętrzne treści).

Wymagania:

  • Nastawienia na realizację zadań, planów.

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży pokrewnej ,bądź Call Center / sprzedaż/ HR.

  • Samodzielność i szybkość w działaniu.

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zarządzania czasem.

  • Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami.

  • Kreatywność oraz zdolność do tworzenia angażujących treści marketingowych.

  • Skrupulatność, dokładność oraz dbałość o szczegóły, szczególnie w kontekście pracy z dokumentacją prawną i kadrową.

  • Proaktywne podejście do obowiązków oraz zdolność do pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę chyba, że preferujesz umowę zlecenie

  • Miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole

  • Pracę na samodzielnym stanowisku

  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w interesujących projektach.

  • Nienormowany czas pracy w modelu hybrydowym (praca mieszana zdalna i stacjonarna w biurze w Częstochowie)

  • Niezbędne narzędzia do pracy

  • Miejsce pracy: Częstochowa, ul. Drogowców 2


  • Dlaczego warto do nas dołączyć?

Jesteśmy zespołem, który zaczyna dzień od pysznej kawy i ulubionej muzyki, co motywuje nas do działania. Dbamy o dobrą atmosferę, oferując trzy przerwy dziennie w strefie relaksu lub bibliotece znajdującej się w biurze.

Jeśli jesteś komunikatywny, lubisz pracować z ludźmi i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta, dołącz do naszego zespołu!

Aplikacja:

Wyślij swoje CV z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Contact Center One Best SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa, Polska. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Contact Center One Best Sp. Z o.o


Częstochowa, Polska
731555534
Osoba Kontaktowa
Żaneta

Zobacz podobne