Wróć do wynkiów
Contact Center One Best Sp. Z o.o
dodano około miesiąc temu

Najnowocześniejsze Call Center w Częstochowie - Konsultant (pełen etat)

28.1-31.1  PLN / h
Wyświetleń: 117Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Umowa-zlecenie
Doświadczenie:
-

UWAGA!

Mamy dla Ciebie bardzo atrakcyjną propozycję. Firma Contact Center One Best poszukuje do naszego dynamicznego zespołu komunikatywnego kandydata na stanowisko Konsultanta telefonicznego. Pracujemy zarówno na projektach sprzedażowych jak i na projektach związanych z umawianiem spotkań.

Jeśli chcesz:

- dołączyć do zespołu, który bardzo prężnie i dynamicznie rozwija się na Częstochowskim rynku

- pracować w elastycznym wymiarze czasu

- rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe

- pracować w stabilnej firmie i mieć duże możliwości awansu

- otrzymywać atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa- 28,10 zł/h brutto + premia)

(Jeśli posiadasz status ucznia/studenta, pamiętaj, że dla Ciebie brutto = netto).

To szukamy właśnie Ciebie.

Kim jesteśmy?

Na rynku jest wiele firm call center, ale w żadnej nie znajdziesz tak unikalnej atmosfery, tak uczciwego systemu motywacyjnego i tak wielu szkoleń, które nauczą Cię więcej niż cała edukacja w szkole. Dzięki naszej wyjątkowej skuteczności szybko rośniemy i potrzebujemy kolejnych konsultantów do naszego zespołu.

Jeśli zatem, w chwili obecnej:

- nie zarabiasz wystarczająco dużo i czujesz, że stać Cię na więcej..

- czujesz się zmęczony, wypalony swoją obecną pracą..

- pragniesz zmiany, rozwoju i szukasz czegoś nowego, co na nowo pozwoli Ci złapać wiatr w żagle..

to znaczy, że to ogłoszenie jest dla Ciebie!

W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za:

- obsługę połączeń telefonicznych - umawianie spotkań

- udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy

- rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie fachowej pomocy

- zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami firmy

Od kandydata oczekujemy:

- doskonała znajomość języka polskiego

- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych

Warunki zatrudnienia:

- stabilne zatrudnienie

- pracę w najnowszym call center w Częstochowie

- możliwość otrzymania dodatkowej premii za osiągniętą sprzedaż

- elastyczny czas pracy

- szkolenie wstępne i wsparcie w codziennej pracy

- narzędzia pracy (laptop, słuchawki)

Zatem jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą pracę z ludźmi i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta, dołącz do naszego zespołu! Każdy dzień zaczynamy od pysznej kawy oraz włączenia ulubionej muzyki - te dwa czynniki niezwykle wpływają na motywację i energię do pracy. 

Nie chcemy abyście odczuwali monotonię, dlatego oferujemy w ciągu dnia aż 3 przerwy łącznie na 40 min - możesz w tym czasie skorzystać z naszej strefy relaksu lub biblioteki, która znajduje się w biurze.

Proszę o dopisanie w CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma

CONTACT CENTER ONE BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Jasnogórska 26/304 42-20 0 Częstochowa, Polska dane osobowych które przetwarzamy to dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Contact Center One Best Sp. Z o.o


Częstochowa, Polska
731555534
Osoba Kontaktowa
Ccone Best

Zobacz podobne