Specjalista ds. Handlowych na rynek niemiecki
Firma PORTWEST Polska Sp. z o.o. jest wiodącym producentem odzieży roboczej.
Poszukujemy Kandydatów do pracy w prężnie rozwijającym się Magazynie firmy znajdującym się w Czeladzi.
Chętnie podejmiemy współpracę z osobami ambitnymi, zaangażowanymi w wykonywanie swoich obowiązków, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym oraz podjęciem długofalowej współpracy z Pracodawcą.
Twój zakres obowiązków:
sprzedaż produktów dla Klientów firmy głównie poprzez kontakt mailowy i telefoniczny
tworzenie ofert sprzedażowych
ofertowanie Klientom produktów poprzez pokazanie, w jaki sposób spełniają ich potrzeby w zakresie bezpieczeństwa
opieka nad przydzielonym portfolio Klientów
budowanie długofalowych relacji z Klientami
obsługa Klienta zgodna z najlepszymi praktykami oraz standardami
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
dbanie o właściwy wizerunek firmy
Nasze wymagania:
znajomość j. niemieckiego w stopniu biegłym
znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
min. rok doświadczenia w dziale Sprzedaży/ Obsłudze Klienta
umiejętność pracy w zespole
zaangażowanie w wykonywane obowiązki
zdolność do wielozadaniowości i dobrego rozwiązywania problemów
mile widziana znajomość branży BHP
To oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych – dwa razy w roku wypłacane świadczenie pieniężne
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego
- system poleceń pracowniczych
- raz w miesiącu świeże owoce
- bezpłatny parking firmowy – zawsze znajdziesz wolne miejsce
- przyjazną atmosferę – w pracy jesteśmy jednym zespołem (mówimy sobie po imieniu)
- pracę w międzynarodowym środowisku.