Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży meblarskiej.
Obowiązki:
- wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie komputerowym klasy ERP,
- wyliczanie kubatur pod załadunki,
- organizacja dostaw i zwrotów do/od klientów,
- składanie zleceń transportowych i nadzorowanie bieżącej ich obsługi,
- stała współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi, negocjowanie warunków,
- wystawianie dokumentów sprzedaży i dokumentów wysyłkowych,
- współpraca z agencją celną i spedytorami,
- archiwizowanie dokumentów,
- wsparcie systemu zarządzania reklamacjami,
- kontakt telefoniczny z klientami,
- kontakt z obszarem produkcji w celu potwierdzenia terminów i ilości zaplanowanych dostaw.
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego (poziom B2) - warunek konieczny,
- bardzo dobra organizacja pracy i działania pod presją czasu,
- mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej - preferowane obszary: logistyka/spedycja/obsługa klienta
- znajomość dodatkowego języka będzie atutem.
Nasz Klient oferuje:
- ciekawą i dynamiczną pracę w firmie rodzinnej,
- stabilne warunki zatrudnienia - konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- bonusy świąteczne,
- ubezpieczenie grupowe oraz wsparcie finansowe na prywatną opiekę medyczną,
- niekorporacyjną atmosferę pracy.