Specjalista ds. Klienta Biznesowego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Zwoleń/Hybrydowo/Zdalnie
Wymagania:
• Zorientowanie na cele i możliwości,
• Ambicja i chęć do rozwijania nowych kompetencji,
• Prawo jazdy kat. B z doświadczeniem w prowadzeniu pojazdów,
• Zorganizowanie i zdolność do podejmowania inicjatywy w pracy,
• Samodzielność i dyspozycyjność związane z wyjazdami do Klientów (ok. 2 razy w
miesiącu).
Zakres obowiązków:
• Nadzór i koordynacja nad jakością i terminowością wykonywania usługi u Klienta
zgodnie z podpisaną umową,
• Raportowanie działań,
• Przygotowywanie raportów i zestawień,
• Prowadzenie dokumentacji obsługiwanych firm,
• Utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami
zgodnie z przyjętymi zasadami,
• Przyjmowanie i obsługa reklamacji od klientów,
• Badanie potrzeb klientów i proponowanie alternatywnych rozwiązań,
• Postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami i instrukcjami,
• Realizowanie działań w swoim zakresie odpowiedzialności wynikających z Systemu Zarządzania Jakością tj. korygujących, poaudytowych i doskonalących.
Twój czas pracy:
• 80 – 90 % – obsługa posprzedażowa,
• 10 – 20 % – sprzedaż u aktualnych już Klientów.
Oferujemy:
• Wynagrodzenie w wysokości 5k - 6,5k zł brutto na okresie próbnym (3 mies.), po
czym umowę o pracę z wynagrodzeniem 5k - 8k brutto,
• Po okresie próbnym kwartalną premię uznaniową,
• Prowizję od sprzedaży,
• Narzędzia służbowe: telefon, laptop, samochód (również do użytku prywatnego),
• Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
• Programy szkoleniowe,
• Możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00.
Start pracy: od zaraz