Dla naszego Partnera – europejskiego dystrybutora elektroniki wchodzącego przebojem na polski rynek – poszukujemy obecnie osoby, która będzie odpowiadać za sprzedaż produktów AIOT w kanale Open Market w branży elektronicznej, DIY i FMCG. Liczy się nastawienie na osiąganie ponadprzeciętnych wyników, spryt, aktywność oraz samodzielność w działaniu. Jeśli wyróżnia Cię kreatywność w podejmowanych działaniach sprzedażowych, gotowość do nauki oraz wywodzisz się z branży elektronicznej lub małego AGD, to ta oferta jest idealna dla Ciebie! Dodatkowo, jeśli współpracowałeś dotąd z takimi klientami jak OBI, Castorama, Leroy Merlin, Bricomarche czy Selgros, to Twoje szanse w tym procesie znacząco wzrosną. Zapraszamy do rozmowy, na której przedstawimy więcej szczegółów!
Key Account Manager
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 netto oraz atrakcyjne premie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników,
- Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę międzynarodowym zespole w nowo powstałej organizacji w Polsce,
- Możliwość pracy hybrydowej w modelu 50/50,
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku pod okiem doświadczonego General Managera,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz realnego wspływu na rozwój firmy,
- Dynamicznie rozwijające się środowisko pracy wynikające z szybkiej ekspansji na polskim rynku,
- Ekspozycja na współpracę z rozpoznawalnymi markami, globalnymi dostawcami oraz kluczowymi klientami,
- Wysokie standardy opieki nad pracownikiem oraz ultra wysoka satysfakcja z wykonywanej pracy,
- Praca na nowoczesnych narzędziach, np. Power BI oraz zadania administracyjne związane ze sprzedażą wykonywane przez specjalistę ds. wsparcia.
Informacje o Pracodawcy:
Naszym Partnerem jest międzynarodowy dystrybutor elektroniki użytkowej, AGD oraz rozwiązań smart home działającym na rynku od 2004 r. i rozwijającym sprzedaż międzynarodową od 2017 r. Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży B2B łączą ze współpracą z rozpoznawalnymi światowymi markami takimi jak: SAMSUNG, HUAWEI, SONY, XIAOMI, ZTE, MOTOROLA, AMAZFIT, SONY oraz VIVO. Obecnie stawiają na rozwój polskiej gałęzi rynku, dlatego biuro w Warszawie jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się komórką sprzedaży i oczkiem w głowie Zarządu. Podjęcie współpracy z naszym Partnerem gwarantować będzie stabilny rozwój w kanale wartym w Polsce 230 mld zł!
Proces rekrutacyjny:
- Wyślij CV przez formularz H4H lub email: [email protected]
- Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut)
- Spotkaj się z General Managerem oraz Prezesem Zarządu w celu weryfikacji zgodności oczekiwań względem stanowiska. (ok. 60 minut)
- Porozmawiaj online z International Sales Director, aby poznać lepiej plany rozwoju sprzedaży oraz wartości Firmy. (od 30 do 60 minut)
- Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą.
- Witamy na pokładzie!
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować.
Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.
Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy.
Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:
- Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy!
- Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji!
- Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
- Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
- Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.
Więcej informacji udziela:
Maria, tel: +48 693 949 172, e-mail: [email protected]