Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Najmem
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Najmem
Miejsce pracy: Lublin
NASZE WYMAGANIA:
- zainteresowanie szeroko pojętą tematyką nieruchomości: Zarządzanie Nieruchomościami, Zarządzanie Najmem, Inwestycje w nieruchomości - brak doświadczenia w branży nie jest dla nas problemem, wszystkiego Cię nauczymy!
- jesteś w stanie zaakceptować elastyczny czas pracy. Standardowo pracujemy 8 godzin dziennie, jednak w sezonie wynajmu mieszkań studenckich, należy się przygotować na to, że konieczne będzie pokazanie mieszkania po godzinach lub w weekend (sezon najmu trwa od lipca do września) - jeżeli nie, to nie ma sensu abyś czytał/czytała to ogłoszenie dalej ;)
- chęć do uczenia się nowych rzeczy oraz zdobywania doświadczenia w nieruchomościach i zarządzaniu najmem/zarządzaniu nieruchomościami
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych Ci zdań
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- nastawienie na realizację zadań i celów
- potrafisz dogadać się w języku angielskim,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- potrafisz dobrze poruszać się po szeroko rozumianych social mediach
- dobrze odnajdujesz się w pracy przy komputerze, w tym radzisz sobie w programach takich jak Word, Excel, Outlook
- jesteś otwarty/a i potrafisz poradzić sobie z wielozadaniowością w krótkim czasie
- nawiązywanie kontaktów z nowymi ludźmi nie jest dla Ciebie problemem
- korzystanie z aplikacji zewnętrznych takich jak Canva czy ChatGPT będzie dodatkowym atutem
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy
- Bieżąca obsługa mieszkań (zarządzania ogłoszeniami, prezentacja mieszkań lub pokoi, weryfikacja najemców, zawieraniu umów najmu, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców, kontakt z Najemcami oraz Właścicielami mieszkań oraz Spółdzielniami czy Administracjami)
- Regularne kontrolowanie mieszkań pod kątem stanu mieszkań będących w naszej obsłudze
- Koordynacja napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
- Aktywne działania w procesie przygotowania nowych mieszkań na wynajem
- Realizacja zadań administracyjno-biurowych
- Pomoc w prowadzeniu social mediów
OFERUJEMY:
- Rynkowe wynagrodzenie (3500-5500 zł brutto) zależne od Twojego doświadczenia
- Po za podstawą, system premiowy zależny od osiąganych wyników
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia (przynajmniej w początkowej fazie zatrudnienia, w przyszłości możemy rozmawiać o stałej umowie o prace) lub umowie o współpracy (B2B - konieczność założenia działalności gospodarczej)
- Niezbędne narzędzia potrzebne do skutecznego wykonywania swoich obowiązków - komputer, służbowy telefon, samochód w godzinach pracy
- Obszerne szkolenie wstępne które zapewni Ci pełne przygotowanie do pełnienia swoich obowiązków. Nie rzucimy Cię na głęboką wodę bez wcześniejszego przygotowania
- Różnorodność wykonywania zadań (praca biurowa i w terenie)
- Wsparcie przełożonego na każdym etapie pracy
- Ciekawą prace w której każdy dzień jest inny
- Możliwość rozwoju i nauki w zakresie szeroko pojętych nieruchomości
Jeżeli interesuje Cię praca w branży nieruchomości to dołącz do nas! Być może szukamy właśnie Ciebie. Aplikuj przez formularz Jober.pl. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
KLAUZULA RODO
„Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Property Lab Sp. z o.o., ul. Tomasza Zana 43/2.1, 20-601 Lublin. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi.”