RELATIONSHIP AND COORDINATION SPECIALIST - JĘZYK NORWESKI

DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca zdalna
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Good Hands
  • Kontakt: Good Hands
  • Telefon:
  • Język obcy: norweski
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość:
  • Państwo: Polska

RELATIONSHIP and COORDINATION SPECIALIST

Good Hands jest dynamiczną, innowacyjną i niezależną agencją rekrutacyjno – menadżerską. Naszym celem i misją jest oferowanie unikalnej formuły współpracy miedzy pracownikami a pracodawcami ze Skandynawii. 

Miejsce pracy: Zdalna (telefon, video, mail)

Jeśli uwielbiasz kontakt z ludźmi, sprawia Ci satysfakcję wsparcie i pomoc osobom pracującym daleko od domu a do tego masz chęci do rozwoju osobistego i zawodowego to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! 

Czym będziesz się zajmować?

  • organizacją wyjazdu pracowników oraz ich wsparciem z zakresu norweskiego prawa pracy; 
  • wsparciem pracowników, którzy aktualnie znajdują się na projektach; 
  • kontaktem z klientem, który jest bezpośrednim odbiorcą pracy naszych pracowników. 
  • rozwojem dobrych relacji z klientami oraz pracownikami. 

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • ogólnej orientacji w branży budowlanej na poziomie stanowisk i ich specyfiki pracy, 
  • doświadczenia w pracy koordynacyjnej, 
  • znajomości języka angielskiego min. B2/C1, idealnie jeśli znasz język norweski B2/C1 
  • chęci nauki, rozwoju i podejmowania nowych wyzwań, 
  • komunikatywności w kontakcie z drugim człowiekiem, 
  • otwartości na zmiany i wykazywanie inicjatywy, 
  • samodzielności w pracy. 

Oferujemy:

  • przede wszystkim bardzo dynamiczną i ciekawą pracę, którą możesz wykonywać gdziekolwiek na świecie, 
  • całkowicie elastyczny czas pracy – nie ma dla nas tutaj żadnych ograniczeń – chcesz pracować ½ wymiaru standardowego czasu pracy (jasne) chcesz pracować tylko wieczorami i weekendami (jasne – w tym wypadku 2x w tygodniu potrzebujemy się z Tobą zobaczyć na video-call’u) 
  • współpracę w oparciu o ustalony i dobry dla obu stron model współpracy: umowa o pracę, umowę zlecenie lub B2B; 
  • w pełni praca zdalna – jeśli będzie to wskazane to wtedy coworking/biuro 
  • satysfakcjonujące i adekwatne wynagrodzenie; 
  • przyjazną i partnerską atmosferę w pracy; 
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji;  
  • realny wpływ na zmiany i kierunek rozwoju firmy. 

Skontaktuj się, zaaplikuj – odpowiemy na każdą wiadomość czy aplikację :) 

Aby aplikować wypełnij formularz: https://goodhands.elevato.net/pl/relationship-specialist-wsparcie-pracownikow-za-granica,ja,123   

Jesteśmy zarejestrowani w rejestrze podmiotów gospodarczych prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 22985.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Administratorem danych jest OSMIRO Spółka z o.o., NIP:6793115243. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i usunięcia. Dane będą przechowywane przez okres 10 lat, po tym okresie zostaną zniszczone. 

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."